loading...

مدير اخبار

به روز ترين اخبار و مقالات تخصصي در حوزه هاي متفاوت

بازدید : 149
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ساختن ساختمان ها با خاك يك ايده است كه تا حدودي تا زماني كه انسان روي زمين بوده است. ما همه اين كار را انجام داده ايم - بچه ها بيشتر ما چيزهاي كمي با گل ساخته اند. ساختمان كوب، يك سنت از Cumbria و جنوب غربي انگلستان، مانند آن است، اما در مقياس بزرگتر. براي قرن ها استفاده شده است و در دهه 1800 از بين رفته است تا زماني كه علاقه به مسكن پايدار موجب احياي شود. كوين مك كيب هنگامي كه نخستين خانه انگليسي جديد خود را در 70 سالگي در سال 1994 ساخت (و با چهار اتاق خواب و دو طبقه، كوچك نبود) امواج ايجاد كرد. ساختمان جديد ديگر، خانه كوبونتون در وسترن سيشل، در سال 2005 جايزه گرفت و به مبلغ 745،000 پوند فروخت. اما ساختمان هاي كوب حتي مي تواند بر روي بودجه كوچك ساخته شود؛ مرد Oregon ساخته شده است خانه زندگي مي كنند cob براي كمتر از £ 500!

تكنيك ساختمان سنتي
مواد سنتي كوب انگلي خاكي (خاكستري) با آب و كاه مخلوط شده است، گاهي اوقات با سنگ قيمتي خرد شده يا شن و ماسه اضافه شده است. مردم مخلوط را مخلوط كردند يا مخلوط كردند و بعد از آن كاغذ كوك براي بارگذاري آن بر روي پايه سنگي استفاده مي شد، قبل از آنكه كارگران روي ديواره ها را به محل برساند. در يك روز يك دوره يا "بلند كردن" كابين بين 150 تا 900 ميليمتر (اما معمولا به طور متوسط ​​450 ميليمتر) امكان پذير بود. پس از خشك شدن - كه مي تواند تا دو هفته ديگر طول بكشد - آسانسور بعدي اضافه خواهد شد. ديوارها مي توانند به صورت شيب دار و راست به ترتيب كه آنها افزايش يافته و ساخته شده بين ضخامت 500mm و 900mm ساخته شده است. سازندگان مي توانند درهاي پنجره ها و درها را ترك كنند، با اضافه كردن اتصالات سنگي به همان اندازه كه مي روند، يا بعدا آنها را برش بياورند. اين يك تلاش جامعه بود، در حالي كه مردان يك روز در هفته براي ساخت يك خانه در يك فصل كار مي كردند.

ساخت مدرن
بي تفاوتي، شايد تكنيك هاي مدرن كوب بسيار مشابه هستند. بزرگترين توسعه كابين اورگان است كه در آن مردم مواد را به لايه هاي خاكي مي كوبند و سپس آنها را به صورت جداگانه به ديوار اضافه مي كنند. اين روش به اين معني است كه خانه ها مي توانند ديوارهايي قوي تر و نازك تر داشته باشند (عموما 300-500 ميلي متر ضخامت دارند ديوارها، به اندازه 100mm در ديگران).

مواد
شما مي توانيد كابوس خود را، حتي اگر شما در يك منطقه با خاك رس سنگين در خاك زندگي نمي كنند. فقط خاك، خاك رس، شن و ماسه را به يك قوام مانند خمير مخلوط كنيد و ديوار خود را شروع كنيد.

ساخت و ساز
شما قصد داريد فرايند بسيار كارآمد را پيدا كنيد. بخش خوب اين است كه آن را بسيار سازگار با محيط زيست است - همه با دست انجام مي شود. در حقيقت، شما مي توانيد ديوارها را به هر شكلي كه مي خواهيد برسانيد، چيزي كه در بسياري از خانه هاي مدرن مدرن مطرح مي شود. تنها چيزي كه بايد به ياد داشته باشيد اين است كه مواد را در دوره ها قرار دهيد و هركدام قبل از قرار دادن بعدي، كاملا خشك شوند، و اطمينان حاصل كنيد كه آنها كمي افزايش مي يابند. شما مي توانيد پنجره ها و درها را به عنوان ساخت و يا به سادگي سوراخ ها را بعدا بكشيد.

كوب عالي براي تحمل بار است، به اين معني كه شما به راحتي مي توانيد يك خانه دو طبقه اي ايجاد كنيد و عايق بسيار خوبي براي گرما و سر و صدا است. در طول روز، گرما را در خارج جذب مي كند، به طوري كه در داخل سرد است، اما در شب تابش مي شود كه به داخل حرارت مي بخشد.

پايه
شما بايد با يك پايه اي كه گسترده تر از ديوار شما است - آغاز شود - 300 ميلي متر گسترده تر توصيه مي شود - و به اندازه كافي عميق براي بار. معمولا يك خانه چوب بر روي يك پايه سنگي يا يك پايه بتني ايجاد مي كنيد كه در حدود 600 ميلي متر ارتفاع دارد و به دلايل روشن آن نمي تواند با زمين ارتباط برقرار كند. تعدادي از گزينه هاي پايه اي كه مي توانيد استفاده كنيد، مانند سنگ تراشي حيرت انگيز، كيسه هاي زمين و يا حتي لاستيك هاي رام شده وجود دارد.

براي محافظت از كابين، حداقل 200 ميلي متر، شما نيز نياز به يك سقف بافي خوب داريد. اگر شما هر گونه ترك هاي عمودي را پيدا مي كنيد، قبل از رطوبت مي توانيد از كاشي هاي كاج و حتي كاشي هاي كاشي استفاده كنيد.

رندر و رطوبت
كاب بايد "تنفس" - به طور طبيعي پس از مرطوب شدن خشك شود. به نظر مي رسيد كه ديوارهاي بيروني لايه اي يا آهك ارائه شده اند (كه امروزه گران است). رطوبت بيش از حد مي تواند به شما يك مشكل بدهد، اما شما همچنين نياز به تعادل داريد، زيرا مواد نياز به رطوبت دارند (3-5٪ خوب است - بسيار بالاتر از آن و شما ممكن است افزايش مايع).

ارزش U
كوب به طور كلي بيش از حداقل مقدار u براي يك خانه است. اگر شما داخل گچ قرار داده و خارج از آن ظاهر ميشويد، بالاتر ميرود. همچنين مي توانيد از سنگي كه روي ديوار پايه به عنوان عايق استفاده مي كنيد استفاده كنيد.

بازدید : 205
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

به گزارش سنگاج آهك در تكنيك هاي ساخت و ساز براي بيش از 5000 سال استفاده شده است. شواهد باستان شناسي نشان مي دهد كه اين امر براي اين دوره زماني از لحاظ انعطاف پذيري، دوام و كيفيت آب مقاوم بوده است.

قيمت آجر سفال
رومي ها از برنامه آبياري خود در برنامه ساختماني خود در بريتانيا استفاده مي كردند و كاربرد آن را در خفاش ها و گچ ها بهبود مي دادند كه تا پايان قرن نوزدهم، زماني كه سيمان اين تابع را به دست آورد، عمر بالاي ساختمان را باقي ماند. به همين دليل بسياري از ساختمان هاي تاريخي در انگلستان حاوي مقادير زيادي آهك درون پارچه خود هستند و درك صحيح و كاربرد آن براي مراقبت از چنين املاك حياتي است - مهم است اگر شما در حال بررسي يك محيط زيست بازسازي يك اموال قديمي .

همچنين، آهك به عنوان يك مصالح ساختماني در حال احياء علاقه و كاربرد در ميان كساني است كه به يك راه طبيعي تر براي ايجاد نيازها احترام مي گذارند. آهك، گچ و خاك رس به ويژه براي ساخت خانه هاي رول كاه يا كشتي هاي زميني مناسب مي باشد، كه اين مواد طبيعي از كاه يا لاستيك به ديواره قوي و جامد و در عين حال تنفس مي چسبند.

كاربرد آهك در ساختمان


قيمت آجر سه گل آهك در حالت اوليه خود، كربنات كلسيم است. اين ضد باكتري است، مقاوم در برابر نور بسيار ضعيف است و به رطوبت اجازه مي دهد تا از سطوح از داخل به خارج از رطوبت، به عنوان رطوبت، به عنوان برخي از ديگر پوشش هاي مدرن مي تواند انجام شود. اين اجازه مي دهد تا رطوبت در، اما بر خلاف تركيبات ديگر، اجازه مي دهد تا آن را دوباره. هنگامي كه به شكل گچ كار مي كرد، آهك دي اكسيد كربن را از اتمسفر جذب مي كند و سپس يك كپور قوي و قابل نفوذ از سنگ آهك تشكيل مي دهد. پلاستر آهك به علت خشك شدن بسيار آهسته شناخته شده است، كه به آنها اجازه مي دهد تا ظرف چند روز به قدرت برسند، نه خيلي سريع. اين مي تواند به گچ آهك در صورت لزوم مجددا كار كند.

اشكال كه آهك را مي توان در آن استفاده كرد عبارتند از:

بتونه ليمو

ملات آهك: اين بتونه ليمويي مخلوط با شن و ماسه است. اين را مي توان به تخت در سنگ تراشي استفاده كرد، و همچنين در جهت دادن و يا ارائه آجر، و براي استفاده عمومي گچ.

شستشوي آهك: اين پودر آهك در آب رقيق شده است. اين براي رنگ آميزي ديوارهاي داخلي و خارجي استفاده مي شود. يك رنگدانه مي تواند براي ايجاد شستشوي رنگ اضافه شود.

انجمن ملي آهك توصيه مي كند كه يك مخلوط كوچك از سيمان با آهك و شن و ماسه در يك مخلوط 1: 2: 9 براي افزودن مخلوط خلل و يا گچ واقعا سخت باشد. با اين حال، مارك هاي متعددي وجود دارد كه مخلوط آماده سازي سيمان موجود در بازار را شامل مي شود، از جمله كم اهميت، كه نياز به ژل كاكائو پريليك گلابي (Nopal) به عنوان يك عامل اتصال اضافه شده است، و بسياري از سازندگان به طور طبيعي به تركيب هاي خود كار مي كنند و يا با مشتري كار مي كنند يا معمار در ايجاد يك تركيب مناسب براي هر يك از كارهاي خاص.

يك ماده قديمي براي عصر مدرن
همانند بسياري از مواد ساختماني كه در اين وب سايت شرح داده شده است، آهك يك منبع باستاني است كه براي ساختمان زيست محيطي مدرن كشف شده است. اين يك منبع نسبتا تجديد پذير است، از ذخاير كلسيم، كه در بسياري از نقاط جهان در دسترس است، و از سيمان كارآمدتر است.

افزايش محبوبيت آن به عنوان يك مصالح ساختماني اخيرا نشان دهنده افزايش دسترسي به آن است. با اين حال مي تواند در حالت مرطوب آن را سوزاند، بنابراين بايد مراقبت هاي زيادي با آن داشته باشيم. آهك نيز بايد بتواند به يك سطح نفوذ پذير پايبند باشد، بنابراين سطوح بايد قبل از آن پر شود. با اين حال، آن را بسيار گرم تر نگاه و احساس به آن از سيمان، و اين به آن مزيت مي دهد.

بازدید : 139
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تمام رنگ ها داراي سه جزء اصلي هستند: رنگدانه (رنگ)، يك اتصال دهنده (رنگ را با هم نگه مي دارد) و يك حامل (پراكنده كننده). با بسياري از رنگ هاي مدرن، اين مواد با استفاده از مواد شيميايي سمي ساخته شده است كه براي محيط زيست و سلامت انسان مضر است. كادميوم، سرب و كروم اغلب در رنگدانه ها استفاده مي شود؛ و پتروشيمي ها، حلال ها، بنزن، فرمالدئيد و ساير تركيبات آلي فرار (VOCs) در باند ها و حامل ها استفاده مي شود. مواد شيميايي سمي و زيست محيطي نيز در رنگ هاي مدرن به عنوان نگهدارنده ها، تثبيت كننده ها، ضخيم كننده ها و خشك كن ها استفاده مي شود.

VOCs تركيبات شيميايي ارگانيك (كربن) هستند كه به راحتي در اتمسفر تبخير مي شوند و شناخته شده است كه يكي از مهمترين عوامل ايجاد تغييرات اقليمي جهاني است. بسياري از آنها بسيار سمي هستند و با مشكلات متعدد بهداشتي مانند بيماري تنفسي، آسم، سرگيجه، سردرد، حالت تهوع، خستگي، اختلالات پوستي، تحريك چشم، آسيب كبد و كليه و حتي سرطان ارتباط دارند. رنگ هاي شيميايي مدرن پس از اعمال آنها، سال ها پس از انتشار VOCs ادامه مي يابند.

افزايش نگراني ها در مورد تاثير رنگ هاي شيميايي بر روي سلامتي و محيط زيست منجر به بازار در حال رشد در رنگ هاي غير سمي است. مقررات زيست محيطي باعث شده شركت هاي رنگي معمولي به ميزان قابل توجهي محتواي VOC خود را كاهش دهند و بيشتر شركت هاي رنگ بزرگ در حال حاضر يك يا چند نوع رنگ غير سمي ارائه مي دهند. با اين حال، بسياري از آنها هنوز حاوي حلال هاي VOC، رنگدانه هاي شيميايي و قارچ كش ها هستند.

برچسب هاي زيست محيطي براي رنگ
رنگ هاي غير سمي اغلب به نام Low-VOC، No-VOC، VOC-free، بي بو، رنگ بنفش و سبز، طبيعي يا آلي هستند. استانداردهاي مجموعه اي براي تعريف اين برچسب ها وجود ندارد و براي اهداف بازاريابي به طور گسترده اي مورد سوء استفاده قرار مي گيرند. براي كمك به مصرف كنندگان تصميمات آگاهانه در مورد خريد رنگ آنها، برچسب هاي مختلف اكولوژيكي توسط كشورهاي مختلف توسعه يافته است تا نشان دهند كه رنگ طبق مقررات مربوطه دولت مربوط به شرايط خاص محيطي است. اين برچسب هاي زيست محيطي مي تواند به عنوان آرم در رنگ هاي قوطي يافت شود و شامل برچسب زيست محيطي اروپا، آبي فرشته در آلمان و Green Seal و Greenguard در ايالات متحده آمريكا. در انگلستان برچسب VOC استفاده مي شود و محتواي VOC ها را با استفاده از يكي از پنج طبقه بندي: Minimal (0-2.29٪)، كم، متوسط، زياد و بسيار زياد (محتواي VOC بيش از 50٪) را نشان مي دهد.

رنگهاي كم VOC به جاي حلال هاي پتروشيمي آب به عنوان يك حامل استفاده مي كنند و بنابراين انتشار آنها كم است. بسياري از رنگ هاي معمولي به مقدار نسبتا كم VOC به دست آمده اند. رنگهاي بدون رنگ VOC يا VOC ممكن است هنوز هم حاوي مقادير بسيار كم VOCs در رنگدانه يا افزودني آنها باشند. اگرچه محتويات VOC در يك جهت صحيح حركت مي كند، بحث برانگيز است كه آيا هر يك از اين انواع رنگ را مي توان غير سمي ناميد.

رنگ هاي طبيعي
رنگ هاي طبيعي تنها رنگ واقعي غير سمي هستند زيرا حاوي هيچ VOC نيستند و از مواد طبيعي مانند آب، روغن هاي گياهي، رنگ هاي گياهي و مواد معدني طبيعي ساخته شده اند. اتصال دهنده هاي اصلي مورد استفاده در رنگ هاي طبيعي عبارتند از: روغن ليندن (از دانه هاي كتان)، خاك رس، آهك و پروتئين شير. رنگ هاي آهك و شير رنگ يك دوره معتبر دوره اي هستند و اغلب در پروژه هاي بازسازي عتيقه استفاده مي شود. گچ به عنوان يك توسعه دهنده براي رنگ ضخيم شدن استفاده مي شود؛ سورگوم (مخلوط شده از درختان كاج) به عنوان يك حلال استفاده مي شود؛ روغن هاي ضروري از مركبات (d-limonene) به عنوان حلال و عطر استفاده مي شود؛ و رنگدانه هاي معدني و طبيعي طبيعي به عنوان رنگ ها استفاده مي شود.

مزاياي اصلي رنگ هاي طبيعي عبارتند از:

غير سمي - هيچ بخار خطرناك يا اثرات مضر روي سلامتي ندارد. اين براي افراد مبتلا به آلرژي و افراد حساس شيميايي كه قادر به تحمل رنگ هاي شيميايي هستند، قابل توجه است.
سازگار با محيط زيست - استفاده از منابع تجديدپذير؛ زيست تخريب پذير هستند، حتي مي توانند كمپوست شوند.
ميكرو Porous - اجازه مي دهد ديوارها و سطوح براي نفس كشيدن، جلوگيري از تراكم و مشكلات مرطوب، و كاهش آلرژن هاي داخلي مرتبط. آنها نيز كمتر مستعد رنگ زدن، لايه برداري و تاول زدن هستند.

در زمينه نزولي، رنگ هاي طبيعي مي توانند گران تر باشند چرا كه در مقياس كوچكتر ساخته مي شوند، هرچند اين وضعيت در حال تغيير است زيرا محبوبيت بيشتري پيدا مي كند. رنگ طبيعي نيز مي تواند خشك شود (گاهي اوقات تا 24 ساعت يا بيشتر) و كمتر از يك رنگ براي انتخاب وجود دارد. رنگدانه هاي طبيعي معدني تمايل دارند رنگ هايي را كه فقط در سايه هاي استيل استفاده مي شوند، توليد كنند و اين باعث شده است كه برخي از شركت هاي رنگ طبيعي از رنگدانه هاي مصنوعي استفاده كنند تا طيف گسترده اي از رنگ ها ايجاد شود.

رنگ براي يك آينده ي پايدار
برخلاف شركت هاي رنگارنگ معمولي، تامين كنندگان رنگ طبيعي متعهد به اطمينان از اينكه مواد خود را از منابع پايدار استخراج مي كنند و به شيوه اي سازگار با محيط زيست توليد مي شوند. آنها هدف كاهش آلودگي، انرژي و زباله ها در طول عمر محصولات خود را دارند. شركت هاي رنگي طبيعي به بسته بندي قابل بازيافت محصولات خود فكر مي كنند و همچنين مواد تشكيل دهنده محصولات خود را اعلام مي كنند تا مصرف كنندگان دقيقا همان چيزي را كه مي خواهند استفاده كنند. از آنجا كه رنگ هاي طبيعي غير سمي هستند، آنها به طور كامل هستند امن و اين باعث مي شود كه انتخاب هاي واضح براي هر مصرف كننده اي كه حفاظت از زمين و مردم آن را براي نسل هاي آينده انجام مي دهد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 1886
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه